Vil du opsige din elaftale?

Vi er kede af, at du ønsker at opsige din nuværende elaftale med Jysk Energi. For at sikre os at opsigelsen sker korrekt, kan du herunder finde de forskellige muligheder.

Hvordan skifter jeg leverandør?

Hos Jysk Energi har vi ingen binding, og du kan til hver en tid opsige din elaftale hos os. Det eneste du skal gøre, er at kontakte en anden elleverandør og bede dem flytte din elaftale.

Det kan tage op til 30 dage at skifte leverandør.

Skal du flytte?

Du kan få din elaftale med, når du flytter. Du skal bare melde din flytning til os – så leverer vi strøm til din nye adresse, og ophører også din aftale på din nuværende adresse, hvis vi er leverandør til denne.

For at melde flytning klik her.

Bemærk: Vi skal have din flytning i hænde 10 dage før din flyttedato.

Hvordan opsiger jeg min elaftale ved ny bolig?

Det kan være i forbindelse med:

  • Ejerskifte
  • Flytning til en ny adresse, hvor du ikke ønsker en aftale med os.

Så kontakt os på kundeservice@jyskenergi.dk

Hvad sker der når aftalen er opsagt?

Når din aftale er stoppet hos os, vil der gå op til tre uger før du modtager din slutopgørelse. Du kan enten have penge til gode eller modtage en sidste opkrævning. Det afhænger af, om du har brugt mere eller mindre strøm, end du har betalt forud for på din sidste faktura.

Har du penge til gode, skal du fremsende registrerings- og kontonummer til kundeservice@jyskenergi.dk og vi vil udbetale differencen hurtigst muligt. Dette vil normalvis ske inden for 14 dage af modtagelsen af dit registrerings- og kontonummer.